پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228940
اسامي 15 نماينده مخالف "اعلام قدس به عنوان پايتخت هميشگي فلسطين" در اختيار هيات رئيسه است
تاریخ انتشار : 1396/10/04 16:29:00
نمایش : 1345
نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: تمام نمايندگان مجلس اعم از مخالف و موافق دغدغه مردم فلسطين را دارند و تمامي آنها به دنبال بهترين راه کار براي دفاع از مردم فلسطين و مقابله با رژيم اشغالگر قدس هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حاجي دليگاني، عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به مخالفت ۱۵ نماينده مجلس در خصوص تصويب دو فوريت طرح الحاق يک تبصره به ماده يک قانون حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين در مجلس شوراي اسلامي اظهارداشت: روز گذشته دو فوريت طرح الحاق يک تبصره به ماده يک قانون حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين با با ۱۸۷ راي موافق، ۱۵ راي مخالف و ۹ راي ممتنع در مجلس به تصويب رسيد.


وي بر همين اساس اضافه کرد: اين طرح نيز همانند ساير طرح هايي که در مجلس به راي گذاشته مي شود موافقان و مخالفاني هم داشت ، اما آنچه که در اين ميان از ارزش بيشتري برخوردار است آراي بالاي نماينده ها براي تصويب اين طرح است و نبايد به حاشيه هايي مانند مخالفت ۱۵ نماينده با اين طرح دامن زد شود چرا که آنان هم دلايل و مستندات خود را براي مخالفت داشتند.

اين نماينده با بيان اينکه اين مخالفت ها در مجلس طبيعي است، خاطرنشان کرد: بالاخره هر نماينده اي در مجلس با راي خود نظر خود را درباره طرحي مي تواند ارائه کند ، براساس اطلاعي که بنده در دست دارم آنها نيز به دنبال بيان راه کار و راه حل ديگري براي موضوع فلسطين هستند و دغدغه آنان کمتر از ساير نمايندگان موافق نيست.

حاجي دليگاني در خصوص اسامي اين ۱۵ نماينده نيز بيان داشت: همانطور که راي گيري در مجلس به صورت الکترونيکي است اين اسامي در اختيار هيات رئيسه مي باشد و ساير نمايندگان از جزئيات و اسامي مخالفان اطلاعات کاملي ندارند ، هيات رئيسه مجلس در صورت صلاحديد اين اسامي را در اختيار رسانه ها قرار مي دهند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تمام نمايندگان مجلس اعم از مخالف و موافق دغدغه مردم فلسطين را دارند و تمامي آنها به دنبال بهترين راه کار براي دفاع از مردم فلسطين و مقابله با رژيم اشغالگر قدس هستند و اين طرح نيز يکي از طرح هايي بود که جمع بندي نظرات تمام نمايندگان بوده است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html